Розробка стратегії
Допоможемо визначити довгострокові цілі для Компанії, пріоритетні напрямки і розробити концепцію розвитку бізнесу.
- Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища
- Визначення цілей, вибір стратегії, розробка стратегічних ініціатив
- Розробка дорожньої карти змін для досягнення поставлених цілей (визначення необхідних ресурсів, пріоритетність дій для отримання швидких перемог і впровадження стратегії)
- Формування організаційної моделі, яка забезпечить функціонування стратегії
Розробка ціннісних пропозицій
Разом з вами сформуємо, яку цінність Компанія пропонує клієнтам і як вона відрізняється від конкурентів.
- Аналіз ринку та клієнтів (дослідження ринку, виявлення ключових конкурентів і аналізом їхніх ціннісних пропозицій, дослідження потреб клієнтів)
- Визначення ключових переваг (виявлення та формулювання основних переваг, які надаються продуктом або послугою Компанії в порівнянні з конкурентами)
- Сприйняття клієнта (вигоди, які несе пропозиція Компанії для цільової аудиторії, визначення цінності пропозиції для кожного сегменту ринку)
- Формулювання цільової ціннісної пропозиції (визначення унікальної цінності, яку Компанія може запропонувати своїм клієнтам)
Створення нового бізнесу
Допоможемо знайти або розвинути ідею, розробимо концепцію створення нового бізнесу.
- Ідея та концепція (розробка та вибір ідеї бізнесу на основі аналізу ринкових потреб, тенденцій та можливостей, формулювання концепції бізнесу, включаючи опис продукту або послуги, цільову аудиторію та унікальність пропозиції)
- Маркетингові дослідження (аналіз ринку та конкурентів, визначення цільової аудиторії та розробка стратегії маркетингу)
- Бізнес-планування (розробка бізнес-плану, що включає стратегію розвитку, фінансовий план, опис операцій та управління, визначення потреб у фінансуванні та пошук джерел капіталу)
- Маркетингова стратегія (розробка маркетингової стратегії та плану просування продукту або послуги)
Проведення стратегічних сесій
Забезпечимо організацію, продуктивне обговорення і вирішення стратегічних питань Компанії.
- Підготовка (визначення цілей, учасників, формату і переліку питань для стратегічної сесії)
- Аналітика
- Проведення стратегічної сесії (фасилітація) з фокусуванням на результат
- Формування висновків і рекомендацій за результатами стратегічної сесії
Вихід на нові ринки
Допоможемо розширити географічне або сегментне покриття Компанії шляхом введення її продукції або послуг на нові ринки.
- Аналіз потенційних ринків (визначення потенційних ринків для розширення діяльності, детальний аналіз цих ринків)
- Вибір цільового ринку (пріорітезація стратегічно важливих ринків для введення продукції або послуг Компанії)
- Оцінка потенціалу та ризиків цільового ринку
- Розробка стратегії і плану дій для виходу на новий ринок (цілі і завдання для виходу на цільовий ринок, план заходів, включаючи маркетингові, фінансові, операційні та логістичні аспекти)
- Адаптація продукції або послуг (потреби і вимоги нового ринку щодо продукції або послуг, необхідні зміни та адаптації продукції або послуг Компанії)
Побудова системи продажів і відносин з клієнтами
Разом з вами побудуємо ефективну систему продажів для залучення і утримання клієнтів Компанії.
- Аналіз ринку та аудит клієнтів (визначення цільової аудиторії для продукції або послуг компанії, аналіз потреб, пріоритетів, характеристик та поведінки клієнтів)
- Розробка стратегії продажів (визначення цілей продажів та стратегічних напрямків розвитку, встановлення плану дій для досягнення цих цілей, включаючи методи продажу, канали дистрибуції та цінову політику)
- Розвиток системи відносин з клієнтами (вибір та впровадження системи для збору, збереження та аналізу даних про клієнтів, розробка процесів для взаємодії з клієнтами на всіх етапах життєвого циклу клієнта (від залучення до збереження)
- Маркетингова стратегія (розробка маркетингової стратегії та плану просування продукту або послуги)
Бажаєте пройти експрес-оцінку зрілості Вашої компанії?
Після заповнення тесту, Ви отримаєте короткий звіт з оцінкою наскільки Ваша Компанія наближена до цільового рівня за елементами: ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА, СТРАТЕГІЯ, КОМАНДА, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, ПРОЦЕСИ