photo_2019-10-08_13-24-07

HR Days 2019

Яна Романенко виступила з темою «Досвід канатохідця або баланс інтересів ключових стейкхолдерів»

Тема і матеріали виступу були сформовані на основі всього практичного досвіду Яни.

На початку свого виступу вона звернула увагу на HR-виклики з якими доводиться стикатися, це:

• відтік персоналу (в основному країни Європи – Польща та Німеччина);

• глобалізація;

• діджіталізація і гейміфікація;

• нове покоління співробітників;

• гнучкість структури, змішаний штат;

• роль HR- бренду;

• орієнтація на бізнес;

• HR аналітика;

• еволюція оцінки ефективності персоналу;

• нова роль HR.

Потім увагу було акцентовано на те, що найчастіше HR краще інформовані про HR процеси і внутрішні проблемах бізнесу, ніж про зовнішні реалії (клієнтів, конкурентів, ринкіх, тенденції в галузі). І як наслідок будують систему «на свій смак», НR для / заради HR. Однак інтереси ключових стейкхолдерів однакові для всіх компаній і включають в себе фінансову вигоду і прибуток, підвищення ефективності, стабільний розвиток компанії, ефективні інвестиції.

Як же побудувати HR стратегію з урахуванням ключових груп стейкхолдерів та орієнтовану на бізнес?

Яна запропонувала, як рішення, використовувати мозковий штурм для відповідей на конкретні питання:

• чиї дії можуть привести до не досягнення HR цілей?

• чиї дії, допоможуть їх досягненню?

• хто більше зацікавлений в результатах діяльності організації, системи менеджменту, реалізації HR стратегії? Для кого це загроза?

• хто приймає або може брати участь в діяльності HR?

• хто найкраще розбирається в HR? Чиї підтримка і досвід необхідні?

• які співробітники/відділи/підприємства беруть участь в реалізації HR проектів?

Також було запропоновано конкретний алгоритм з аналізу груп стейхолдеров:

• визначення груп стейхолдеров;

• визначення ключових стейкхолдерів;

• визначення потреб;

• аналіз інтересів і вплив;

• заповнення матриці;

• розробка плану з управління стейкхолдерами;

• впровадження запланованих алгоритмів;

• моніторинг виконання.

Яна поділилася конкретними результатами, яких досягла на практиці застосовуючи озвучені підходи.

В кінці виступу були запропоновані наступні рекомендації:

• «не грайтеся в ігри», вивчайте матчастину: бізнес процеси, технологію, специфіку;

• використовуйте максимум інструментів взаємодії: комунікації, переговори, медіація, коучинг;

• впливайте на рішення стейкхолдерів за рахунок їх участі в обговоренні та досягнення згоди з основних питань;

• апелюйте до вигоди, оперуйте цифрами;

• дивіться на проблеми і проекти в розрізі ефективності бізнесу;

• об’єктивно доповідайте обстановку, «гола правда»;

• ослабляйте негативний вплив стейкхолдерів за рахунок формування коаліцій з іншими учасниками, які беруть участь в прийнятті рішень.

Tags: No tags

Comments are closed.