Локація: м. Київ

Підпорядкування: СЕО

Керівництво: Керівник відділу УТЗ, керівник транспортного відділу, Керівник складу

Зона відповідальності:

Еволюційна побудова якісної системи управління ланцюгом постачання

Показники якості роботи:

  • Виконання планових показників по присутності товару на полиці та в залишках (мінімізация over- и out of stock)
  • Виконання планових показників по термінах постачання
  • Виконання планових бюджетних показників

Ключові функції

  • Еволюційна побудова якісних бізнес-процесів всього ланцюга постачання
  • Доробка системи УТЗ (аналіз, розрахунок, планування та контроль задоволення потреби мережи в товарі в розрізі затверджених товарних матриць, розрахунок оптимальних товарних залишків)
  • Перегляд складських процесів, доробка WMS
  • Перегляд та оптимізація транспортної логістики (вартість транспортування товару закладено в договори з постачальниками)
  • Управління співробітниками департаменту з метою досягнення планових показників та окупності підрозділу

Вимоги до кандидата

  • Досвід роботи не менше 3 років (тактичне/функціональне управління) в системному бізнесі. Середній досвід роботи в попередніх компаніях 2-3 роки.
  • Управлінський досвід + лідерство (не імперативне управління, а залучення та роз’яснення персоналу, менторинг, партнерська позиція)
  • Аналітичний склад розуму
  • Системність мислення (вміння бачити вузькі місця в процесах, ініціювати та впроваджувати рішення по оптимізації процесів)
  • Амбіційність до досягнення цілей, інноваційність через призму доцільності
  • Орієнтація на клієнта (зовнішнього, внутрішнього)
  • Високий ступінь відповідальності

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Київ

Підпорядкування: Генеральному директору 

Керівництво: системні адміністратори, підрядники (тех обслуговування в регіонах, розробка ПЗ)

Зона відповідальності:

Відповідальність за внутрішню ІТ інфраструктуру та слабострумкові мережі (офіс, торгові точки по Україні), за успішне завершення проекту по впровадженню 1С-8

Показники якості роботи:

  • Відсутність/своєчасне вирішення ІТ-інцидентів
  • Своєчасне та якісне виконання етапів проекту по впровадженню 1С

Ключові функції

  • Організація та підтримка безперебійного функціонування ІТ-інфраструктури холдингу (сервера, мережі, робочі місця, інтернет-зв’язок, електронна пошта, телефонія, орг техніка)
  • Організація системи моніторингу та порядку швидкого виявлення несправностей та загроз інформаційної безпеки
  • Розподіл та контроль виконання задач співробітниками підрозділу
  • Планування та контроль виконання бюджету в рамках ІТ-підрозділу
  • Взаємодія із зовнішніми постачальниками інформаційної техніки та послуг, планування та контроль роботи підрядників
  • Взаємодія з внутрішніми замовниками (керівники підрозділів, зав аптеками) з приводу ІТ-питань
  • Забезпечення централізованої закупівлі мережевого, серверного та іншого ІТ-обладнання, ліцензійного ПЗ під необхідність холдингу
  • Організація вирішення будь-яких ІТ-інцидентів на торгових точках та в офісі
  • Організація виконання планових та якісних показників по проекту впровадження 1С

Вимоги до кандидата

  • Вік 35-45 років, вища технічна освіта
  • Досвід роботи в рітейлі на позиції Керівник відділу ІТ не менше 4 років
  • Досвід адміністрування ОС родин: Windows, Linux, важливий досвід віддаленого адміністрування
  • Досвід адміністрування серверів, роботи з системами віртуалізації
  • Досвід роботи з мережевим обладнанням: L2/L3 комунікаторами, D-Link, TP-Link
  • Навички у використанні скриптів для автоматизації роботи bash/php
  • Досвід інтеграції систем та сервісів
  • Досвід роботи (розуміння специфіки) адміністрування програм 1С-8, meDOC, Клієнт-банк
  • Досвід в закупівлі техніки та програмного забезпечення, досвід взаємодії з постачальниками ІТ товарів та послуг
  • Розвинені управлінські навички (управління процесами, делегування та управління людьми)
  • Розвинені комунікаційні навички (вміння будувати «зрозумілий та предметний» діалог в тому числі з недосвідченими користувачами)
  • Високий рівень відповідальності, увага до деталей
  • Увага до внутрішніх замовників (орієнтація на внутрішнього клієнта)
  • Інноваційність (бути в курсі новинок, пропонувати та впроваджувати інноваційні рішення)
  • Бізнес-орієнтованість (відстоювати інтереси бізнесу в комунікації з підрядниками/постачальниками), передбачати та усувати ІТ-загрози
  • Демократичний підхід + відкритість в комунікації (вміння чути та відверто висловлювати власну точку зору)
  • Націленість на якісний результат + вміння залучати підлеглих
  • Готовність бути на оперативному зв’язку у вихідні дні (згідно до графіка роботи аптек)

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: Республіка Казахстан

Ключові функції:

  • Розробка та реалізація HR – стратегії Холдингу;
  • HR Бізнес партнерство з Топ менеджментом Холдингу
  • Побудова єдиної HR системи (уніфікація HR функцій) в рамках Холдингу. Побудова внутрішніх та зовнішніх HR-процесів;
  • Активна участь в оптимізації ключових бізнес-процесів Холдингу, уніфікація та оптимізація структур підприємств;
  • Підготовка та реалізація заходів, націлених на оптимізацію чисельності персоналу;
  • Вдосконалення всіх функціональних напрямків HR: підбор та адаптація, кадрове діловодство, навчання, оцінка та розвиток персоналу, система оплати труда та C&B, внутрішні комунікації;
  • Формування команди підрозділу, управління, оцінка, розвиток підлеглих співробітників, трансформація кадрової служби в управління персоналом;
  • Проведення кадрового аудиту та усунення недоліків в роботі;
  • Побудова системи взаємодії з профільними навчальними закладами;
  • Підвищення рівня проф. компетенцій співробітників компанії;
  • Управління змінами (change management).

Вимоги до кандидата:

  • Досвід управління службою персоналу (HRD, HR BP) в компанії не менше 2 років в холдинговій структурі або крупному бізнесі;
  • Досвід успішної реалізації проектів в сфері організаційного менеджменту;
  • Глибокі знання в галузі кадрового адміністрування, підкріплені практичним досвідом;
  • Досвід успішної побудови/реорганізації систем підбору, навчання/оцінки/розвитку персоналу, систем оплати праці, компенсацій та пільг;
  • Досвід формування команд

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Київ

Ключовіфункції:

  • Робота над різноманітними інструментами и утилітами для управління кодом та контентом;
  • Розробка, кодування, налагодження т оптимізація програмного забезпечення на С++ та, можливо, С#;
  • Дослідження та впровадження нових технологій, інструментів та систем для розробки ігор;
  • Ефективна співпраця з іншими командами (engine, gameplay).

Вимоги до кандидата:

  • Solid (Experienced) / Strong (Senior, Lead) знання та навички роботи C ++ та практичний досвід написання додатків C ++.
  • Досвід програмування мультипоточних програм;
  • Solid (Experienced) / Strong (Senior, Lead) розуміння принципів проектування програмного забезпечення, включаючи data oriented архитектуру;
  • Досвід написання швидкого та ефективного коду, в якому обмеження пам’яті та швидкість мають першорядне значення
  • Хороші комунікаційні та командні навички.

Буде перевагою:

  • Досвід роботи на аналогічній позиції в GameDev-компанії;
  • Досвідроботисgame content pipelines;
  • Наявність власних проектів або участі в створенні opensource project(s).

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Київ

Ключовіфункції:

  • Розробкановоїтапідтримкаіснуючоїcode base дляпоточнихтамайбутніхпроектів;
  • Постійнийаналізтаоптимізаціярішень;
  • Внесенняоригінальнихідейщодовсіхаспектіввиробництватарозробкиігор;
  • Забезпечення технічного керівництва в галузях спеціалізації та надання допомоги у вирішенні технічних питань;
  • Самостійна робота по завершенню доручених проектів в умовах обмеженого контролю;
  • Навчання інших відділів та співробітників технологіям та движкам (в усному або письмовому форматі);
  • Відстеження технологічних інновацій та досягнень в галузі комп’ютерних ігор.

Вимоги до кандидата:

  • ШирокийдосвідроботисUE4 (включаючиBlueprints, Behavior Trees, Environment Query System);
  • Впевнені знання С++;
  • Відмінні знання 3D-Математики (матриці, лінійна алгебра та ін.);
  • Досвід роботи зі складними ігровими подсистемами (розширення, оптимізація, рефакторинг);
  • Досвід роботи з декількома основними базовими системами, такими як графіка, мережі, аудіо/відео та Tools;
  • Написання надійного та оптимізованого, готового до використання кода;
  • Відмінні навички оптимізації продуктивності (CPU/GPU/Memory та ін.);
  • Досвід роботи з багатопоточними та асинхронними системами

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Київ

Ключовіфункції:

  • Робота над ігровим движком.
  • Аналіз та покращення продуктивності на всіх цільових платформах;
  • Розробка нових, підтримка та оптимізація існуючих графічних функцій;
  • Наладка та виправлення збоїв, проблем паралелізма, синхронізації GPU (graphics processing unit)/CPU (сentral processing unit) та проблем, що пов’язані з платформою;
  • Досліджувати та пропонувати покращення для процесів та pipelines.

Вимоги до кандидата:

  • Від 3 років професійного досвіду розробки ПО (1+ для Experienced, 5+ для Lead);
  • Solid (Experienced)/Strong (Senior, Lead) навички C ++ та практичний досвід написання додатків на C++;
  • Досвід програмування багатопоточних додатків;
  • Solid (Experienced)/Strong (Senior, Lead) знання 3D-математики з акцентом на лінійну алгебру, загальні алгоритми та структури даних, що використовуються при розробці ігор;
  • Розуміння архітектури 3D-движка та підходів до проектування рендера;
  • Досвід написання швидкого та ефективного коду, де CPU/GPU обмеження пам’яті та швидкість мають першочергове значення;
  • Досвід роботи з движком рендерінга:

Solid (Experienced) / Strong (Senior, Lead) знання хоча б однієї мови шейдерного програмування (HLSL, GHLSL, cg и т. д.);

  • Досвід роботи з інструментами аналізу та інструментами дебагінгу (наладки ПО) (PIX, RenderDoc, AMD CodeXL, Intel GPA та ін.);
  • Розвинені комунікаційні навички та уміння працювати в команді.

Буде перевагою:

  • Наявність власних проектів або участь в opensource-проектах, пов’язаних з рендерингом.

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Могильов, РеспублікаБілорусь

Підпорядкування: Producer Analyst

Зонавідповідальності:

Аналізтапрогнозповедінкикористувачавпродуктівплоскостімонетизації/ARPU такількостігравців/Retantion (DAU, MAU), аналізефективностізаходівугрі. Продукт ($1,5 млн/міс) із зростаючою аудиторією (500 000+). 

Ключові функції:

  • Аналіз ігрових фічей: оцінка пріоритету розробки та їхнього впровадження;
  • Пошук точок зростання та моніторинг основних метрик проекту (аналіз ринку конкурентів, нових фічей, підходів, оцінка головних проблем в продукті та ін.);
  • Розробка A/B-тестів (розрахунок об’єму вибірок, термінів проведення, оцінка сили ефекту, визначення ключових метрик та логіки розподілу по групах користувачів);
  • Ведення аналітичної та технічної документації.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи на аналогічній позиції в продуктовій (GameDev) компанії 1-3 роки;
  • Обов’язкове володіння Excel, Tableau, SQL, як перевага – ClickHouse, Hadoop: Hive, PowerBI;
  • Знання математичної статистики та математичного аналізу для роботи з даними;
  • Вміння доносити та відстоювати власну точку зору, розвинена навичка спілкування;
  • Вміння працювати в команді;
  • Проактивність;
  • Розвинена навичка ефективної комунікації;
  • Проживання або готовність до релокації в Республіку Білорусь.

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Мінськ, Республіка Білорусь, можливість віддаленої роботи

Підпорядкування: Marketing Director

Ключовіфункції:

  • Супровід маркетингової активності Компанії (допомагати трафіку цифрою);
  • BI та візуалізація даних: побудова звітів (компанія використовує Tableau);
  • Контроль цілісності та достеменності отриманих даних;
  • Розробка методології залучення користувачів разом з відділом маркетингу – як, де та по якій ціні купувати трафік, який трафік не купувати;
  • Аналіз маркетингової активності конкурентів та ії впливу на ринок;
  • Створення моделі з автоматизованого управління трафіком (від розподілу бюджетів між каналами до case rules для контроля та дій із кампаніями- Outbid)

Вимоги до кандидата:

  • Відмінні знання мат.статистики та теорії можливостей;
  • Впевнене володіння R или Python;
  • Впевнене володіння SQL (компанія використовує ClickHouse);
  • Вміння та бажання вимірювати результат власної роботи в грошах

Буде перевагою:

  • Досвід роботи в галузі аналізу даних, маркетингу або суміжних галузях від одного року;
  • Розуміння методів аналізу та прогнозування

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Локація: м. Київ 

Зона відповідальності:

Закриття вакантних позицій IT фахівців рівня middle, senior

Показники якості роботи:

·       Виконання планових термінів по всіх етапах підбору/відбору

·       Якість поданих до розгляду Замовнику кандидатів (співвідношення поданих кандидатів до відхилених Клієнтом)

·       Якісна робота з внутрішньою базою (своєчасність та якість внесення інфо)

·       Кількість закритих вакансій

Ключові функції

·       Участь в комунікації з Клієнтами (зняття потреби)

·       Участь/формування брифів/опису вакантних позицій

·       Пошук кандидатів, робота з базою Clever Staff

·       Проведення скринінгів та співбесід, оцінка кандидатів, оцінка кандидатів на предмет релевантності позиціям/компаніям

·       Підготовка звітів по кандидатам для Клієнтів

·       Супровід внутрішнього процессінгу кандидатів в компанії/етапу оферу та виходу кандидатів

·       Супровід кандидатів на етапі адаптації

·       Участь в загальних проектах компанії

Вимоги до кандидата

·       Досвід роботи не менше 1 року в напрямку ІТ рекрутинг

·       Успішний досвід закриття позицій рівня middle, senior

·       Здатність та вміння залучити кандидатів до діалогу, будувати «теплі» взаємовідносини, розвивати діалог (не губити контакт)

·       Вміння використовувати різні канали пошуку кандидатів

·       Досвід роботи с профільними онлайн-ресурсами

·       Досвід прямої комунікації з Клієнтами (внутрішніми замовниками)

·       Базові навички оцінки soft skills та мотивації кандидатів

·       Орієнтація на результат, проактивність

·       Орієнтація на Клієнта

·       Високо розвинена навичка ефективної комунікації, відкритість, чесність, доброзичливість

·       Інноваційність, прагнення до навчання та розвитку, бажання ділитися знаннями

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33

Головний бухгалтер (міжнародна ІТ продуктова компанія)

Локація: м. Мінськ, Республіка Білорусь

Підпорядкування: адміністративне – Керівнику білоруського офісу, функціональне – Фінансовому директору (Кіпр)

Керівництво: бухгалтер в м. Мінськ, бухгалтер в м. Могильов

Зона відповідальності:

Організація якісної облікової політики та ефективної роботи бухгалтерської служби, як сервісу для бізнеса, автоматизація розрахунку ЗП, якісна взаємодія з державними контролюючими органами з питань бухгалтерського обліку підприємства

Показники якості роботи:

·       Виконання планових термінів надання звітності (держ контролюючі органи, ПВТ)

·       Якість звітності (відсутність помилок)

·       Якість сервісу для бізнеса (відсутність скарг з оку співробітників компанії)

·       Продуктивна та позитивна атмосфера в колективі бухгалтерії

Ключові функції

·       Управління бухгалтерським обліком та звітністю на підприємстві

·       Визначення методики бухгалтерського обліку, котроля та звітності

·       Контроль коректності розрахунків заробітної плати, податків та зборів, платежів в банківські установи

·       Формування бухгалтерської, податкової звітності (в тому числі декларації по ПДВ, річна та квартальна податкова звітність, звітність для адміністрації «Парка високих технологій»), статистичної звітності (понад 100 робітників)

·       Розробка та впровадження заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни, консультування та навчання співробітників інших відділів з даних питань

·       Автоматизація бухгалтерських процесів на основі 1С: Бухгалтерія 8.3 (Хьюмен) – програма, що використовується в роботі

·       Взаємодія з аутсорсинговою компанією по проекту трансформації звітності згідно до МСФЗ

·       Ведення обліку двох індивідуальних підприємців

Вимоги до кандидата

·       Проживання в м. Мінськ, Білорусь

·       Вища освіта (бухгалтерський облік, економіка підприємства)

·       Досвід роботи на посаді головний бухгалтер не менше 2 років в динамічному діджиталізованому бізнесі (бажано в сфері ІТ)

·       Досвід управління людьми, в тому числі віддалено (вміння створювати позитивний та ефективний робочий клімат в колективі)

·       Доскональне знання норм та вимог Законодавства по веденню бухгалтерського обліку на підприємстві

·       Досвід автоматизації бухгалтерії та звітності, володіння 1С: Бухгалтерія 8.3 (Хьюмен)

·       Здатність працювати в умовах частих змін

·       Знання англійської мови на рівні Intermediate+

·       Готовність до рідкісних відряджень до м. Могильов

Для більш детальної інформації зв’яжіться з нами по тел + 38 098 700 00 33